AMMA
2015

21.04.2016  

Volgende evenementen van de GRP

02/06/2016 GRP MEDIA SESSION
13/09/2016 GRP MEDIA VISION DAY
20/10/2016 GRP MEDIA SESSION
17/11/2016 GRP CIM MORNING

GRP MEDIA SCHOOL :
1. "Media Essentials"

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


2. "Market Essentials"

4 EVENINGS CYCLUS  >  28 april, 12 mei, 26 mei & 9 juni

De "Media Essentials” cursus legt de focus op de media en het jargon (“what?”). De MARKET ESSENTIALS vervolledigt dit met een focus op de actoren en processen binnen de reclamemarkt (“how?”). Hoe bouwt men media-merken en hoe worden ze vermarkt? Hoe komt men tot een mediastrategie, en hoe verloopt de aankoop en het trading proces? Wat zijn de verwachtingen van de adverteerders? Hoe verloopt een mediapitch proces? Meer info


3. "Advanced Communication Strategy Management"

3 DAYS CYCLUS  >  16 februari - 15 maart - 12 & 26 april
+ aanvullend AMMA Nominees day op 22 maart

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beinvloeden. Daardoor is het  “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Paid, Owned en Earned media eisen daarbij een evenwaardige plaats op, en de juiste balans vinden tussen deze kanalen is ”the new art of recommendation”. Meer info

© 2016 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be