24/04/2014

AMMA AWARDS 2013: Ceremony

Op 24 april vindt de achtse editie van de AMMA Awards Ceremonie plaats, waar de winnaars van de media-expertise 2013 bekendgemaakt zullen worden. Meer info

MEDIA SCHOOL MEDIA ESSENTIALS

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


MEDIA SCHOOL MARKET ESSENTIALS

NIEUW !  Market Essentials - in samenwerking met het platform M.E.D.I.A.

In het kader van de werking van het platform M.E.D.I.A. (de U.M.A. en de R12 werken samen aan een betere kennis van de markt) heeft de GRP een nieuwe cyclus uitgewerkt, waarbij de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig worden uitgelegd. Alle acoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. In die zin mag deze nieuwe cyclus gezien worden als een stevige aanvulling van “Media Essentials”  Meer info


MEDIA SCHOOL ADVANCED

Advanced Communication Strategy Management

De voortschrijdende digitalisering en de druk van het korte termijn denken hebben het metier van de mediastrateeg grondig veranderd.  De "traditionele media" kwamen onder druk en het begrip “imago” werd een te mijden woord. En toen kwamen de sociale media en heeft men de mond vol van Owned en Earned oplossingen. Het engagement van de consument is ondertussen “the new gold” en stilaan keert het besef terug dat de media hierin een cruciale rol te spelen hebben, want zij staan nog steeds voor impact en hoog bereik. Meer info

© 2014 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be