Le contenu de cette page nécessite une version plus récente d’Adobe Flash Player.

Obtenir le lecteur Adobe Flash

12/03/2015

Presentatie van de beste media-onderzoeken AMMA 2014 van de categorie "Best media research"

De kandidaten krijgen de mogelijkheid de essentiële elementen uit hun onderzoek te komen voorstellen tijdens deze speciale sessie. Leden en niet-leden van de GRP, iedereen is welkom om de presentaties van het beste media-onderzoek van het afgelopen jaar bij te wonen. Meer info

GRP MEDIA SCHOOL :
1. "Media Essentials"

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


2. "Market Essentials"

Market Essentials is de naam van de cyclus binnen de GRP Media School die tijdens 2014 voor het eerst uitgewerkt werd samen met het M.E.D.I.A. platform “our Media Environment Deserves Ideas and Ambitions". In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. In die zin mag deze cyclus gezien worden als het logische vervolg van de “Media Essentials”. Meer info


3. "Advanced Communication Strategy Management"

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beinvloeden. Daardoor is het  “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Paid, Owned en Earned media eisen daarbij een evenwaardige plaats op, en de juiste balans vinden tussen deze kanalen is ”the new art of recommendation”. Meer info

© 2015 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be