Le contenu de cette page nécessite une version plus récente d’Adobe Flash Player.

Obtenir le lecteur Adobe Flash

02/04/2015

AMMA 2014 - NOMINEES DAY

Op 23 april worden de AMMA uitgereikt tijdens de jaarlijkse feestelijke ceremonie in Imagibraine. Iedereen die zich inschrijft voor de ceremonie wordt daarenboven en “in primeur” gratis uitgenodigd om alle genomineerde dossiers te ontdekken van de categorieën Best media strategy, Best creative media use, Best use of interactive, Development & innovation award, Best use of social & earned en Best use of search marketing. Deze Nominees Day van de AMMA 2014 wordt u aangeboden door de UMA. Meer info

GRP MEDIA SCHOOL :
1. "Media Essentials"

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


2. "Market Essentials"

In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. In die zin mag deze cyclus gezien worden als het logische vervolg van de “Media Essentials”. Meer info


3. "Advanced Communication Strategy Management"

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beinvloeden. Daardoor is het  “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Paid, Owned en Earned media eisen daarbij een evenwaardige plaats op, en de juiste balans vinden tussen deze kanalen is ”the new art of recommendation”. Meer info

© 2015 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be