MEDIA SCHOOL MEDIA ESSENTIALS

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


MEDIA SCHOOL MARKET ESSENTIALS

NIEUW !  Market Essentials - in samenwerking met het platform M.E.D.I.A.

De GRP en het platform M.E.D.I.A. – "our Media Environment Deserves Ideas and Ambitions", een gezamelijk initiatief van de media agencies en saleshouses (UMA - R12) – hebben samen een programma uitgewerkt dat als een verlengstuk mag beschouwd worden van de webinars van 2013. Het objectief is het actiepunt  “Increase mutual knowledge” uit het actieplan van M.E.D.I.A. verder uit te werken en te complementeren.  Meer info


MEDIA SCHOOL ADVANCED

Advanced Communication Strategy Management

De voortschrijdende digitalisering en de druk van het korte termijn denken hebben het metier van de mediastrateeg grondig veranderd.  De "traditionele media" kwamen onder druk en het begrip “imago” werd een te mijden woord. En toen kwamen de sociale media en heeft men de mond vol van Owned en Earned oplossingen. Het engagement van de consument is ondertussen “the new gold” en stilaan keert het besef terug dat de media hierin een cruciale rol te spelen hebben, want zij staan nog steeds voor impact en hoog bereik. Meer info

© 2014 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be