18/02/2016

GRP MEDIA SESSION: TV and Online Video: 1 currency! Soon in Belgium?

De consumptie van tv-content meten buiten televisie, bijvoorbeeld online… De tv en online prestaties van de campagnes consolideren… Eindelijk klaarheid scheppen t.a.v. een ‘online video GRP’… Interesseert u dat? Meer info

AMMA
2015

DEADLINE ENTRIES: 29.02.2016

GRP MEDIA SCHOOL :
1. "Media Essentials"

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


2. "Market Essentials"

In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. In die zin mag deze cyclus gezien worden als het logische vervolg van de “Media Essentials”. Meer info


3. "Advanced Communication Strategy Management"

3 DAYS CYCLUS  >  16 februari - 15 maart - 12 april
+ aanvullend AMMA Nominees day op 22 maart

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beinvloeden. Daardoor is het  “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Paid, Owned en Earned media eisen daarbij een evenwaardige plaats op, en de juiste balans vinden tussen deze kanalen is ”the new art of recommendation”. Meer info

© 2016 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be