Le contenu de cette page nécessite une version plus récente d’Adobe Flash Player.

Obtenir le lecteur Adobe Flash

22/09/2015

GRP MEDIA VISION DAY "CONTENT SHOWS THE WAY"

"THE IMPORTANCE OF CONTENT FOR THE REINFORCEMENT OF BRAND EQUITY, DEVELOPMENTS & PARTNERSHIPS". 7 inspirerende topsprekers zullen hun visie toelichten op de strategieën in verband met de ontwikkeling en verspreiding van de inhoud en de verhalen van merken en media. Meer info

GRP MEDIA SCHOOL :
1. "Media Essentials"

De cyclus gaat van start in september 2015

De 'Media Essentials' cyclus behandelt de basisbegrippen van mediaplanning die onmisbaar zijn voor elke professional uit de communicatiesector, zoals bereik, dekking, rating, profielen, verspreiding, kost/000, selectiviteit, GRP, OTS, herinnering, benchmarks en online reporting. Meer info


2. "Market Essentials"

In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. In die zin mag deze cyclus gezien worden als het logische vervolg van de “Media Essentials”. Meer info


3. "Advanced Communication Strategy Management"

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beinvloeden. Daardoor is het  “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Paid, Owned en Earned media eisen daarbij een evenwaardige plaats op, en de juiste balans vinden tussen deze kanalen is ”the new art of recommendation”. Meer info

© 2015 Groep voor Research en Planning • Site hosted and designed by Create2be